Google search

Google

luni, 12 mai 2008

vizita Breaza

Pe 12.05.2008 am fost in vizita la Breaza. Am avut drept scop discutii cu Dna Hahaianu , stabilirea agendei, cautarea unui local pentru masa festiva si loc de cazare .

Dna Hahaianu este foarte tonica, foarte bucuroasa ca ne-am gandit la revedere si mi-a spus sa va spun ca va asteapta cu drag pe toti sa va vada. Este un om deosebit si sotul dansei care ii place sa se implice foarte mult in aceasta activitate . Din cauza ca pe 26 Septembrie 2008 dansa avea revedere de 40 de ani de la terminarea facultatii, de comun acord am schimbat data evenimentului pe 03 Ocombrie 2008 .

Am vorbit si cu Cmd. liceului, Col. Moraru ( cred ca era comandat de companie cand eram noi in liceu ). Domnul avea armata in sange ca sa spun asa , dupa o discutie prin care "ne-a tras de urechi" ca nu organizam cu tot anul si sa implicam mai mult liceul , ne-a specificat ca avem tot sprijinul lui in organizarea acestui eveniment si ca daca dorim ceva in mod special , putem sa ii comunicam ca ne va ajuta .
Savaston Marian cu care am fost in vizita , se ocupa de aprobarea ( hartogarii specifice ) evenimentului in liceu.
Am gasit un restaurant dragut , vis-a-vis de Posta, se numeste Havana la care am discutat despre conditiile de rezervare.
Detalii intr-un nou articol despre restaurant
Am discutat si despre posibilitatile de cazare, dupa mai multe vizite, am gasit 4 vile situate aproape dar cam departe de restaurant si care au in total 22 de camere duble.
O alta varianta era sa luam la 2 vile mai apropiate de restaurant insa erau departate intre ele si am considerat ca este mai bine asa . Voi vorbi si despre transport de la restaurant la vile. Daca nu gasim vom merge "cu plutonu' " cum mergeam la gara :))
Detalii despre cazare intr-un articol separat.

Concluzia este ca sintem asteptati cu drag la liceu. Liceul a ramas acelasi mai putin plopii de pe alee, intrarea si putina cosmetizare care a fost facuta prin gradina. Dar cladirile, asfatul bordurile au ramas acealsi vechi de zeci de ani. De remarcat este faptul ca acum nu mai pare asa imens cum ni se parea cand eram in liceu ( si mai ales cum ni se parea cand eram candidati ! )

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce s-a intamplat cu plopii de pe alee?

Unknown spunea...

Am inteles ca prin anii '90 cineva din conducere a ordonat taiaere lor motivand ca sint un pericol pentru cei ce merg pe alee.
Cat adevar este in aceste lucruri nu am de unde sa cunosc insa ca si imagine aleea a suferit enorm.